Club 2%
Wydawnictwo: TM Toys
Ilość graczy: 1+
Wiek: 4-99
Czas gry: od 2 min
Cena: 45-63 zł
Co dostajemy w pudełku?
- 5 plastikowych domków
- 10 trójwymiarowych plastikowych pionków do gry
- 84 karty z zadaniami
- instrukcja
O co w tym chodzi?
Zasady gry są bardzo proste. Na katach jest obrazowo przedstawione w przybliżeniu, kto gdzie mieszka i jakiego ma pupila. Czyli np. Piekarz nie mieszka w czwartym domku; Mechanik mieszka po lewej stronie Policjantki, nie koniecznie z nią sąsiadując; Nurek mieszka z Kotem; Pies mieszka w drugim domku;
Kierując się wskazówkami z danej katy, należy rozmieścić w domkach wszystkich ludzi i ich pupili. Po zakończonym układaniu, odwrócić kartę i sprawdzić czy rozwiązanie się zgadza.
Co o tym sądzę?
Jeśli lubisz logiczne zabawy i nie jesteś w 2% einsteina, to możesz się tą grą zainteresować.
Gra jest bardzo ładna, kolorowa i ma świetną wypraskę. Do tego jest nieskomplikowana w zasadach, ale wymagająca trochę pomyślunku. Raczej przeznaczona dla dzieci niż dla dorosłych. Moja czterolatka rozwiązuje pierwsze proste zadania bez większych problemów. Ja zawiodłam się na najtrudniejszych zadaniach. Spodziewałam się więcej.
Gra jest bardzo ładna, kolorowa i ma świetną wypraskę. Do tego jest nieskomplikowana w zasadach, ale wymagająca trochę pomyślunku. Raczej przeznaczona dla dzieci niż dla dorosłych. Moja czterolatka rozwiązuje pierwsze proste zadania bez większych problemów. Ja zawiodłam się na najtrudniejszych zadaniach. Spodziewałam się więcej.
Każda karta na odwrocie ma podane rozwiązanie zadania. W górnej części każdej z nich na awersie jest obrazkowo opisany stopień trudności.
Dorosłym, smakującym w zadaniach logicznych, nie specjalnie tę grę polecam. Do 30 min zabawy, łącznie z czytaniem zasad. Później gra idzie w odstawkę. Lepiej wpierw ją wypożyczyć lub spróbować u znajomych będących w jej posiadaniu.
Jednakże, jeśli masz w domu pociechy, to tę grę po prostu musisz mieć. Jest to pozycja obowiązkowa dla każdej rodziny.
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz
Pozostaw ślad po sobie.