Nasi partnerzy: Pasmanteria dodatki krawieckie - sklep internetowy

czwartek, 11 kwietnia 2013

Story Cubes


Story Cubes

Wydawnictwo: The Creativity Hub
Ilość graczy: 1 - nieskończoność
Wiek: 6+
Czas gry: od 2 min
Cena: 27-45zł


Co dostajemy w pudełku?
  • 9 kości do gry
  • instrukcja


O co w tym chodzi?

Zasady są proste. Na ścianach kostek mamy obrazki. Żaden z nich się nie powtarza. Rzucamy kostkami i opowiadamy historię zawierającą w swej treści obrazki z kostek. 
Wersji rozgrywek jest mnogość. Można rzucić wszystkimi kostkami na raz. Można rzucać wpierw trzema na wstęp opowieści, potem kolejnymi trzema na środek i ostatnimi na zakończenie. Można również rzucić raz i każdy musi opowiedzieć własną historię z obrazkami z kostek. Wszystko to kwestia wyobraźni.


Co o tym sądzę?


Kupiłam te kostki z myślą o mojej czterolatce. Pomyślałam, że skoro potrafi opowiadać bajki na podstawie obrazków w książkach, że bawi się fabularnie, to i z tą grą będzie miała dużo frajdy. Nie zawiodłam się. Co więcej okazało się, że fantastycznie sprawdza się jako gra imprezowa. Sama bałam się na początku, że nie dam rady sklecić żadnej opowieści. Okazało się, że nie jest to wcale takie trudne. Można tworzyć naprawdę niestworzone historie. Z czasem można je rozwijać i rozwijać.
Kostki przechowuje się w trwałym pudełku zamykanym magnetycznie. Wszystko estetyczne i kieszonkowych rozmiarów.
Gra dedykowana jest od 6 lat, ale wierzcie mi, młodsze dzieci też genialnie dają sobie z tą grą radę.
W sprzedaży dostępne są również dodatki do tej gry.





Moja ocena:

W skali 1-10 daję tej grze 8.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

1 komentarz :

  1. Ostatnio też zakochałem się w tej grze. Jest to najwspanialsza zabawka ;)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw ślad po sobie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...