Nasi partnerzy: Pasmanteria dodatki krawieckie - sklep internetowy

sobota, 13 kwietnia 2013

Story cubes actions



Story Cubes actions

Wydawnictwo: The Creativity Hub
Ilość graczy: 1 - nieskończoność
Wiek: 6+
Czas gry: od 2 min
Cena: 28-40zł


Co dostajemy w pudełku?
  • 9 kości do gry
  • instrukcja


O co w tym chodzi?

Rozszerzenie do opisywanego już przeze mnie Story Cubes. Tym razem na kościach mamy 54 ikony akcji. Czynności jak myślenie, ćwiczenia na siłowni, rozbicie statku kosmicznego czy kopanie dołu. Ten zestaw kości można dowolnie łączyć z podstawową wersją Story Cubes.
Rzucamy więc dziewięcioma losowo wybranymi kostkami z obu zestawów i opowiadamy historię zawierającą w swej treści obrazki z kostek. Można też wykorzystać wszystkie 18 kości na raz. Pomysłowość jest tu w cenie.



Co o tym sądzę?

Zauroczyła mnie podstawowa wersja tej gry i to jak barwne oraz zabawne historie potrafimy wymyślić przy pomocy 9 małych kostek. Szczególnie to, że wciąga moją córcię. Kupno rozszerzenia było naturalnym posunięciem.
Muszę przyznać, że wersja z 18 kosatkami stanowi nie lada wyzwanie. W sklepie na półce czeka jeszcze zielony voyages. 27 kostek w grze, to będzie hardcore :)
Niezmiennie polecam zakup Story Cubes. Actions można traktować jako samodzielną grę.
W głowie świta mi ciekawa zabawa na blogu z wykorzystaniem kości, więc zapraszam do zaglądania.


Moja ocena:

W skali 1-10 daję tej grze 8.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Pozostaw ślad po sobie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...